Edebiyatın İç Yapısı; Tanpınar´dan Günümüze Öykü, Deneme ve Şiir´in PenceresindenTanpınar'dan Günümüze Öykü, Deneme ve Şiir'in Penceresinden
Liste Fiyatı :
140,00TL
İndirimli Fiyat :
105,00TL
Kazancınız :
35,00TL
Taksitli fiyat :
9 x 12,83TL
Havale/EFT ile :
102,38TL
9789752561670
1295481
https://www.teklifkitap.com/edebiyatin-ic-yapisi-tanpinar-dan-gunumuze-oyku-deneme-ve-siir-in-penceresinden
Edebiyatın İç Yapısı; Tanpınar´dan Günümüze Öykü, Deneme ve Şiir´in Penceresinden Tanpınar'dan Günümüze Öykü, Deneme ve Şiir'in Penceresinden
105.00
Tanpınar'dan Günümüze Öykü, Deneme ve Şiir'in Penceresinden
Âlim Kahraman Edebiyatın İç Yapısı'nda modern Türk Edebiyatı üzerine öykü, şiir, deneme, anı, mektup gibi türlere olduğu kadar, Ahmet Hamdi Tanpınar'dan günümüze Necip Fazıl, Sait Faik, Haldun Taner, Cahit Zarifoğlu, Nursel Duruel, İlhan Berk, Alaaddin Özdenören, Hüseyin Atlansoy ve Ömer Erdem gibi bu türlerde eser vermiş şair ve yazarlara yönelik okumalar yapıyor. Yazar, dönemsel bağlamları gözden kaçırmadan, fakat metnin doğasını gören açılardan, deneme tadında, eleştiri arka planlı değerlendirmeler ortaya koymuş.
Edebiyatta yaratıcılığının iç şartlarını Ahmet Hamdi Tanpınar'ın eserlerini inceleyerek anlamaya çalışan Kahraman, Necip Fazıl'ın dünyasına "Büyük Hayat"ı gören bir açıdan bakıyor. Türk öykücülüğünün kendine özgü bazı hallerini Sait Faik, Haldun Taner, Rasim Özdenören, ve Nursel Duruel gibi ustaların öykülerinden okuyor.
İlhan Berk'te "nesneleri varlıklarının bilincine eriştirme ereği"nin, Cahit Zarifoğlu'nda derin geleneğin, Alaaddin Özdenören'de sürpriz manevîliğin izini sürüyor. Erdem Bayazıt, Akif İnan, Kamil Eşfak Berki, İhsan Deniz, Mehmet Ocaktan, Hüseyin Atlansoy, Ömer Erdem ve Şeref Bilsel'in şiir iklimini gören iç açıları yakalamaya çalışıyor.
- Açıklama
- Tanpınar'dan Günümüze Öykü, Deneme ve Şiir'in Penceresinden Âlim Kahraman Edebiyatın İç Yapısı'nda modern Türk Edebiyatı üzerine öykü, şiir, deneme, anı, mektup gibi türlere olduğu kadar, Ahmet Hamdi Tanpınar'dan günümüze Necip Fazıl, Sait Faik, Haldun Taner, Cahit Zarifoğlu, Nursel Duruel, İlhan Berk, Alaaddin Özdenören, Hüseyin Atlansoy ve Ömer Erdem gibi bu türlerde eser vermiş şair ve yazarlara yönelik okumalar yapıyor. Yazar, dönemsel bağlamları gözden kaçırmadan, fakat metnin doğasını gören açılardan, deneme tadında, eleştiri arka planlı değerlendirmeler ortaya koymuş. Edebiyatta yaratıcılığının iç şartlarını Ahmet Hamdi Tanpınar'ın eserlerini inceleyerek anlamaya çalışan Kahraman, Necip Fazıl'ın dünyasına "Büyük Hayat"ı gören bir açıdan bakıyor. Türk öykücülüğünün kendine özgü bazı hallerini Sait Faik, Haldun Taner, Rasim Özdenören, ve Nursel Duruel gibi ustaların öykülerinden okuyor. İlhan Berk'te "nesneleri varlıklarının bilincine eriştirme ereği"nin, Cahit Zarifoğlu'nda derin geleneğin, Alaaddin Özdenören'de sürpriz manevîliğin izini sürüyor. Erdem Bayazıt, Akif İnan, Kamil Eşfak Berki, İhsan Deniz, Mehmet Ocaktan, Hüseyin Atlansoy, Ömer Erdem ve Şeref Bilsel'in şiir iklimini gören iç açıları yakalamaya çalışıyor.Stok Kodu:9789752561670Boyut:138-210-0Sayfa Sayısı:160Basım Yeri:İstanbulBaskı:1Basım Tarihi:2008-04-17Kapak Türü:KartonKağıt Türü:2.HamurDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim105,00105,00254,60109,20337,10111,30618,90113,40912,83115,50Finansbank KartlarıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim105,00105,00254,60109,20337,10111,30618,90113,40912,83115,50Bonus KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim105,00105,00254,60109,20337,10111,30618,90113,40912,83115,50Paraf KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim105,00105,00254,60109,20337,10111,30618,90113,40912,83115,50Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim105,00105,00254,60109,20337,10111,30618,90113,40912,83115,50World KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim105,00105,00254,60109,20337,10111,30618,90113,40912,83115,50Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim105,00105,00254,60109,20337,10111,30618,90113,40912,83115,50
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.