Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%35
Çağdaş Batı Literatüründe Kur'an Metnine Yaklaşımlar Ersin Kabakcı

Çağdaş Batı Literatüründe Kur'an Metnine Yaklaşımlar

Liste Fiyatı : 230,00TL
İndirimli Fiyat : 149,50TL
Kazancınız : 80,50TL
Taksitli fiyat : 9 x 18,27TL
Havale/EFT ile : 145,76TL
Satış adedi : 4
9786257879149
1359804
Çağdaş Batı Literatüründe Kur'an Metnine Yaklaşımlar
Çağdaş Batı Literatüründe Kur'an Metnine Yaklaşımlar
149.50
Her türlü eksiklik ve kusurdan tümüyle münezzeh olan yalnızca Yüce Allah'tır. Peygamberler de kul olmaları hasebiyle günaha girip girmeme endişesiyle yaşamışlardır. Kendilerinden herhangi bir kusur sadır olduysa da hemen tövbe ve istiğfar etmişlerdir. Peygamberlerin bazı lütuflarla günahlardan korunmuş olmaları imtihan oldukları gerçeğini yok etmediği gibi emir ve nehye muhatap olmalarını da ortadan kaldırmamaktadır. Peygamberler de bir beşerdir ve şehevi arzu ve istekleri yok edilmiş değildir. Sadece bu arzu ve isteklerini kontrol edebilme noktasında üstün bir karaktere sahiptirler. Allah tarafından seçilmiş seçkin kullar olmaları ve meselelerin künhüne vakıf olmaları, elbette onları bu konuda daha da avantajlı bir konuma getirmektedir. Peygamberlik kurumu sevgi, güven, ittiba, itaat, hükme rıza, örneklik gibi birbirleriyle sıkı bağlantıları olan unsurlar üzerinden yürüyen bir kurumdur. Dini hükümleri beyan ederken sürekli yanılan ve tutarsız davranışlar sergileyen bir rasulün vahye karşı güven sarsıcı bir netice oluşturacağı göz ardı edilemez. Çünkü vahiy peygamberler üzerinden ümmete ulaştırılmakta ve bu ulaştırma bilginin nakledilmesi şeklinde değil, bu elçilerin örnekliğinde gerçekleşmektedir. Vahyin kaynağının korunmasındaki temel işlev, bilginin sıhhati hususunda, herhangi bir tereddüttün oluşmamasıdır. Bu korumanın gerçekleştiği Kur'an'da sarih olarak zikredilmektedir. Ancak en sahih bilginin dahi yalan söyleyen bir elçinin elinde hiçbir anlamı kalmayacaktır. Vahyin ümmete ulaşmasında başka bir usul ve yöntem olmadığına göre zaruri olarak Allah'ın elçilerinin her konuda emin ve güvenilir olmaları gerekir.
  • Açıklama
    • Her türlü eksiklik ve kusurdan tümüyle münezzeh olan yalnızca Yüce Allah'tır. Peygamberler de kul olmaları hasebiyle günaha girip girmeme endişesiyle yaşamışlardır. Kendilerinden herhangi bir kusur sadır olduysa da hemen tövbe ve istiğfar etmişlerdir. Peygamberlerin bazı lütuflarla günahlardan korunmuş olmaları imtihan oldukları gerçeğini yok etmediği gibi emir ve nehye muhatap olmalarını da ortadan kaldırmamaktadır. Peygamberler de bir beşerdir ve şehevi arzu ve istekleri yok edilmiş değildir. Sadece bu arzu ve isteklerini kontrol edebilme noktasında üstün bir karaktere sahiptirler. Allah tarafından seçilmiş seçkin kullar olmaları ve meselelerin künhüne vakıf olmaları, elbette onları bu konuda daha da avantajlı bir konuma getirmektedir. Peygamberlik kurumu sevgi, güven, ittiba, itaat, hükme rıza, örneklik gibi birbirleriyle sıkı bağlantıları olan unsurlar üzerinden yürüyen bir kurumdur. Dini hükümleri beyan ederken sürekli yanılan ve tutarsız davranışlar sergileyen bir rasulün vahye karşı güven sarsıcı bir netice oluşturacağı göz ardı edilemez. Çünkü vahiy peygamberler üzerinden ümmete ulaştırılmakta ve bu ulaştırma bilginin nakledilmesi şeklinde değil, bu elçilerin örnekliğinde gerçekleşmektedir. Vahyin kaynağının korunmasındaki temel işlev, bilginin sıhhati hususunda, herhangi bir tereddüttün oluşmamasıdır. Bu korumanın gerçekleştiği Kur'an'da sarih olarak zikredilmektedir. Ancak en sahih bilginin dahi yalan söyleyen bir elçinin elinde hiçbir anlamı kalmayacaktır. Vahyin ümmete ulaşmasında başka bir usul ve yöntem olmadığına göre zaruri olarak Allah'ın elçilerinin her konuda emin ve güvenilir olmaları gerekir.
      Stok Kodu
      :
      9786257879149
      Boyut
      :
      135-210-0
      Sayfa Sayısı
      :
      340
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Baskı
      :
      1
      Basım Tarihi
      :
      2020-07-03
      Kapak Türü
      :
      Karton
      Kağıt Türü
      :
      Kitap Kağıdı
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      149,50   
      149,50   
      2
      77,74   
      155,48   
      3
      52,82   
      158,47   
      6
      26,91   
      161,46   
      9
      18,27   
      164,45   
      Finansbank Kartları
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      149,50   
      149,50   
      2
      77,74   
      155,48   
      3
      52,82   
      158,47   
      6
      26,91   
      161,46   
      9
      18,27   
      164,45   
      Bonus Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      149,50   
      149,50   
      2
      77,74   
      155,48   
      3
      52,82   
      158,47   
      6
      26,91   
      161,46   
      9
      18,27   
      164,45   
      Paraf Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      149,50   
      149,50   
      2
      77,74   
      155,48   
      3
      52,82   
      158,47   
      6
      26,91   
      161,46   
      9
      18,27   
      164,45   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      149,50   
      149,50   
      2
      77,74   
      155,48   
      3
      52,82   
      158,47   
      6
      26,91   
      161,46   
      9
      18,27   
      164,45   
      World Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      149,50   
      149,50   
      2
      77,74   
      155,48   
      3
      52,82   
      158,47   
      6
      26,91   
      161,46   
      9
      18,27   
      164,45   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      149,50   
      149,50   
      2
      77,74   
      155,48   
      3
      52,82   
      158,47   
      6
      26,91   
      161,46   
      9
      18,27   
      164,45   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat